W związku z planowanym uruchomieniem przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie programu dotacyjnego pn: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gmin województwa warmińsko-mazurskiego”, zaistniała potrzeba ustalenia wstępnego zapotrzebowania na odbiór, transport i utylizację azbestu z nieruchomości na terenie Gminy.
Osoby zainteresowane uzyskaniem dofinansowania na odbiór zdemontowanych i składowanych na nieruchomościach stanowiących ich własność wyrobów zawierających azbest w 2025 r., proszone są o zgłoszenie telefoniczne do dnia 24 lutego 2025 r., z podaniem adresu nieruchomości oraz ilości azbestu w tonach.
Zgłoszenia należy dokonać pod numerem tel. (89) 647-40-87 wew.13 – Referat Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rozwoju Lokalnego Urzędu Gminy w Dąbrównie.
Uwaga! Zgłoszenie nie stanowi wniosku. Zebranie danych jest niezbędne do przekazania informacji o zapotrzebowaniu na przedmiotowe zadanie do WFOŚiGW w Olsztynie.